FAQ
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Op welke manieren kan ik betalen?
Ik kan iets niet vinden in de webshop
Linksboven in de shop staat een button met een loepje, hiermee kunt u de webshop doorzoeken op trefwoorden. Ook kan het zijn dat bepaalde artikelen niet in onze webshop staan. Zoals maatgevoelige artikelen als kleding en schoenen. Aangezien bijna ieder merk een andere pasvorm heeft, is het lastig om online de juiste maat te bepalen. In de winkel staan wij klaar om u bij uw keuze te helpen! Mocht u toch iets willen bestellen wat niet in de webshop staat, neem dan even contact met ons op!
Krijg ik bericht als een artikel niet op voorraad is?
Ik heb het verkeerde besteld, wat nu?
Leveren jullie ook in het buitenland?
Jazeker! Klanten die wonen in post zone 1 in Europa (dat is België, Duitsland en Luxemburg) kunnen gewoon via de webshop bestellen en betalen met PayPal of het bedrag zelf overmaken. Dit geldt ook voor pakketjes tot 2 kilo naar Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden. Woont u niet in één van de genoemde landen of buiten Europa, mail ons dan uw bestelling. Wij geven u vooraf een exacte opgave van de verzendkosten. Voor landen buiten de EU leveren wij indien gewenst ook Tax Free.