Skip to main content

FAQ

Kan ik ook wat afhalen of iets passen?

Na 25 jaar een winkel gehad te hebben in Bussum hebben wij besloten online als webshop door te gaan. Bij alle artikelen staat de maatvoering vermeld. Door onze jarenlange ervaring klopt dit doorgaans. Kom je er echt niet uit of wil je graag eerst wat passen? Of wil je iets komen afhalen? Stuur ons dan even een appje of mailtje en dan nemen wij contact op voor een afspraak!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

In principe streven wij erna om uw bestelling op werkdagen z.s.m. te versturen. U ontvangt van ons een e-mail zodra wij het verzonden hebben. Mocht er onverhoopt iets niet op voorraad zijn dan nemen wijtelefonisch of per email contact met u op.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan via iDeal, PayPal, Maestro, Bancontact, V-Pay, Visa, Amex, Mastercard of u kunt er voor kiezen het bedrag zelf over te maken. Indien er goederen afgehaald dienen te worden zoals mastdelen of andere lengte-vracht kan er niet contant betaald worden. Dit kan vooraf betaald worden via een overschrijving of online via de webshop.

Ik kan iets niet vinden in de webshop

Gebruik dan de zoekfunctie in onze webshop, hiermee kunt u de hele webshop doorzoeken op trefwoorden. Mocht u iets willen bestellen wat niet in de webshop staat, neem dan even contact met ons op!

Krijg ik bericht als een artikel niet op voorraad is?

Ondanks onze grote voorraad kunnen ook wij wel eens misgrijpen! Wij nemen dan z.s.m. telefonisch of per email contact met u op. Vaak is een uitverkocht artikel binnen een paar dagen weer leverbaar. In overleg met u sturen wij uw bestelling gelijk af zodra deze compleet is. Mocht er veel haast zijn bij andere artikelen die u besteld heeft dan versturen wij die bestelling gelijk. Het na te leveren artikel volgt dan later, uiteraard zonder portokosten. Indien blijkt dat een artikel voorlopig niet leverbaar is dan storten wij u het geld per omgaande retour.

Ik heb het verkeerde besteld, wat nu?

Alles mag –mits onbeschadigd, niet gedragen of gebruikt en in de originele verpakking- altijd geruild of teruggegeven worden. Neem hiervoor wel even telefonisch of per email contact met ons op. Eventuele vervangende artikelen sturen wij u zonder portokosten toe. De verzendkosten van u naar ons komen wel voor uw eigen rekening, tenzij er sprake is van een fout van ons, dan betalen wij vanzelfsprekend de gemaakte kosten. Indien wij u geld terugbetalen dan zullen wij na ontvangst van het artikel het bedrag per omgaande aan u overmaken.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Jazeker! Klanten die wonen in post België en Duitsland kunnen gewoon via de webshop bestellen en betalen. Voor alle overige landen graag de bestelling even op de mail zetten, we laten dan zo snel mogelijk weten wat de verzendkosten zijn. Voor landen buiten de EU leveren wij indien gewenst ook Tax Free.

Kunnen jullie artikelen versturen die niet in de webshop staan?

Natuurlijk kan dat! Zolang het artikel in een doos verpakt kan worden is dat geen probleem. Neem hiervoor telefonisch of per email contact met ons op en wij maken het in orde.

Speciale wensen?

Indien u speciale wensen heeft kunt u dit aan het einde van uw bestelling aangeven in het vakje “Aanvullende info bij bestelling”. Ook kunt u ons natuurlijk bellen of e-mailen.

Ik wil graag een factuur met BTW, kan dat?

Aangezien we doorgaans aan particulieren leveren sturen wij standaard geen BTW gespecificeerde rekeningen. Aan het eind van uw bestelling kunt u bij “voeg eventueel een opmerking bij uw bestelling toe” aangeven dat u een BTW rekening wenst, deze voegen we dan bij uw bestelling.